Emo ve Tikky Gerçekden Ne Demek Biliyor Musunuz ?

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Bildiğiniz gibi toplumda böyle bir karsıtlık söz konusu..İnsanlar karsılarındakini kendileri gibi görünmedigi icin yargılıyo.Ben bunlardan ikisini ele almak istedm, Emolar ve Tikkyler..

Emoluk ve Tikkylik ikiside cok farklı tanımlar tarzlar daha dogrusu cok farklı yasam tarzı..
İkisine karsı da bir ön yargı var .
Emolar; simsiyah giyinen yalnız asosyal escinsel aciz basit bir kesim gibi gösteriliyo ama aslında hic de öyle degil. Bu on yargının sebebi 'kendini Emo sanan özentiler' .. Emoluun bu oldugnu sanıp siyah giyinip Taksim'de takılınca kendilerini Emo sananlar.. Üstten resim cekip shoplayıp msnde türkcenin icine edip kendini emo sananlardan bahsediyorum. Oysa emoluk bu kadar basit ve igrenc bir sey degil..

Tikkylerde de durum aynen böyle.. Aynadan resim cekip kelimeleri sakız gibi uzatarak konuşanlar tikky'im die dolasıyor ortalıkta.. Sorsanız tikkylign nasıl cıktıgndan gecmislerinden haberleri yok. Starbucksta takılıp garip garip konuşarak tikky sanıyorlar kendilerini. Ama tikkylik de asla böyle bir şey değil..

Yani bence toplumun tikky ve emolara karsı önyargısının sebebi tamamen ÖZENTİLER .

Yanlış bir şekilde yansıtıyolar cünkü..

Emo ve tikkylerin birbirleriyle bu sekilde dalga gecmesini de cok sacma buluyorm cünkü tikkyler emolara escinseelleer fln tarzında bisey soyleyp basite alıyolar emolar da tikkylere marka özentiisi fln gibi seyler söylüyorlar.

Kimse kimsenin ic yüzünü bilemez bi tarzı genellestirip bu sekilde sunmak cok sacma cünkü bir tarzı kötü gösteren, yanlıs tanıtan sadece ÖZENTİLERDİR. .