2012 En Begenilen Tiki Nickler

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Bazı arkadaşlar, Tiki Msn Nickleri başlıklı yazımda eksikler bulduğunu belirtti… Ben de sizler için araştırıp en güzellerini buldum artık bunlara da kötü diyemezsiniz heralde :)


●°·._.°·.[ ( Nick Yazın ) ].·°._.·°●.
°·. °·.°◦●.O ( Nick Yazın ) O.●◦° .·° .·°
◦•·.·°¯° ·)» ( Nick Yazın ) «(·°¯°·.·•◦
˙·◦ ··•●( Nick Yazın ) (●•·· ◦·˙
˚·•‹●›•·( Nick Yazın )·•‹●›•·˚
…·˚ .·˚·.·°˚¨ ( Nick Yazın ) ¨˚°·.·˚·.˚·…
˙·•●›˙·•●› ( Nick Yazın ) ‹●•·˙‹●•·˙
●•····•·.◦˚¯˚◦.·• ( Nick Yazın ) •·.◦˚¯˚◦.·•···•●›
‹●•··· ·•· ( Nick Yazın ) ·•· ··•●›
˚˚˚·.˚·..·˚¯˚·._.· ( Nick Yazın ) ·._.·˚¯˚·.·˚ .·˚˚˚
(¯˚·._) ( Nick Yazın ) (_.·˚¯)
•●((¯˚·._.• ( Nick Yazın ) •._.·˚¯))●•
———————-
( A )
ª Ā ā Ă ă Ą ą Ǎ ǎ Ǻ ǻ Α Δ Λ ά α λ Ά а ۸ ก ถ ภ ฤ ล ส อ ฮ Ạ ạ Ả ả Ấ ấ Ầ ầ Ẩ ẩ Ẫ ẫ Ậ ậ Ắ ắ Ằ ằ Ẳ ẳ Ẵ ẵ Ặ ặ À Á Â Ã Ä Å à á â ã ä å
( B )
Β β ъ ь в ฿ ط ظ ع ـ
( C )
¢ © ئ و Ĉ ĉ Ċ ċ ب è ٍ و ر ٌ ô ُ û € ا ç
( D )
د ï ذ ً ن ₫
( E )
Ē ē Ĕ ĕ Ė ė ت ê ج ى ¸ إ خ س ف ه î ¨ ھ ا ه ç ‎ ¸ ؛ ع غ ٤ Ẹ ẹ Ẻ ẻ Ẽ ẽ Ế ế Ề ề Ể ể Ễ ễ Ệ ệ ب ة ت è é ê
( F )
₣ ƒ
( G )
Ĝ ĝ Ğ ğ Ġ ġ Ģ ģ ئ ؤ ف ق
( H )
Ĥ ĥ Ħ ħ ¹ ا × ي ÷ گ *
( I )
، ¹ Ĩ ĩ خ î Ĭ ĭ ء ل ف ‎ ؛ ہ ة ع ك é ْ ؟ أ آ أ۱ à Ỉ ỉ Ị ị
( J )
Ĵ ĵ £ ¼ د ذ ر ز ل
( K )
Ķ ķ ĸ ت ê چ ت ê *
( L )
£ ¦ إ ه Ļ ļ ¼ ¾ Ŀ ŀ £ ³ ℓ ّ ô ُ
( M )
M َ ÷ ى
( N )
ر ٌ Ņ ņ ز ٍ ʼn Ŋ ŋ ح ق ç ً ب ث ة è é ï א
( O )
؛ ¤ ش ô Ŏ ŏ ص ُ Ơ ơ Ǒ ǒ Ǿ ǿ ¼ ب ش ض ِ ô è o O َ ü ס ם ۵ ٥ ه ï ً ٌ Ọ ọ Ỏ ỏ Ố ố Ồ ồ Ổ ổ Ỗ ỗ Ộ ộ Ớ ớ Ờ ờ Ở ở Ỡ ỡ Ợ ợ
( P )
P p ٌ ק
( R )
ְ א Ŗ ŗ ״ ר ֳ  ד  ƒ ٢ ٣
( S )
§ Œ œ Ŝ ŝ × ÷ ¾ S ک گ ی ى ي
( T )
ق ‏ چ * Ŧ ŧ ٍ ô
( U )
ų µ Ũ ũ Ū ū Ŭ ŭ ظ ù غ û Ų ų Ư ư Ǔ ǔ Ǖ ǖ Ǘ ǘ Ǚ ǚ Ǜ ǜ ى ڈ ض ِ ں ¢ £ ھ « ¬ * ¹ ؛ » ء آ ة ث Ụ ụ Ủ ủ Ứ ứ Ừ ừ Ử ử Ữ ữ Ự ự ُ
( V )
à ي ُ û ‎ ט ۷ √
( W )
Ŵ ŵ ù ‏ ط ظ ّ ù ש ¼ ½ ¾ ؟ ج Ẁ ẁ Ẃ ẃ Ẅ ẅ
( X )
÷ ئ و ۴
( Y )
¥ م Ŷ ŷ ¾ ط غ ّ ، × ÷ ¢ ע ץ צ Ỳ ỳ Ỵ ỵ Ỷ ỷ Ỹ ỹ
( Z )
ڈ Ÿ ¯ ؟
———————-
، ¢ £ ₪ ¥ ¦ § ¨ © ׳ « ¬ * ® ¯ ° ± ² ³ ´ µ ¶ · ¸ ¹ ק » ¼ ½ ¾ ؟ ְ ֱ ֲ ֳ ִ ֵ ֶ ַ ָ ֹ ֺ ֻ ּ ֽ ־ ֿ ׀ ׂ ׃  א ב ג ד ה ו ז ן נ ס ע ף פ ץ צ ק ר ש ת 
———————-
ﬠ שׁ שׂ שּׁ שּׂ אַ אָ אּ בּ גּ דּ הּוּ זּ טּ יּךּ כּ לּ מּ נּ סּ ףּ פּ צּ קּ רּ שּ תּ וֹ בֿ כֿ פֿ ﭏ ﭖ ﭗ ﭘ ﭙ ﭺ ﭻﭼ ﭽ ﮊ ﮋ ﮎﮏ ﮐ ﮑ ﮒ ﮓ ﮔﮕ ﮤ ﮥ ﯼ ﯽ ﯾ ﱞ ﱟ ﱠ ﱡ ﱢ ﴾ ﴿ ﷲ ﺀ ﺁ ﺂ ﺃ ﺄ ﺅ ﺆ ﺇ ﺈ ﺉ ﺊ ﺋ ﺌ ﺍ ﺎ ﺏﺐ ﺑ ﺒ ﺓ ﺔ ﺕ ﺖ ﺗ ﺘ ﺙ ﺚ ﺛ ﺜ ﺝ ﺞ ﺟ ﺠ ﺡ ﺢ ﺣ ﺤ ﺥ ﺦ ﺧ ﺨ ﺩ ﺪ ﺫ ﺬ ﺭ ﺮ ﺯ ﺰ ﺱ ﺲ ﺳ ﺴ ﺵ ﺶ ﺷﺸ ﺹ ﺺ ﺻ ﺼ ﺽ ﺾ ﺿ ﻀ ﻁ ﻂ ﻃ ﻄ ﻅ ﻆ ﻇ ﻈ ﻉﻊ ﻋ ﻌ ﻍ ﻎﻏ ﻐ ﻑ ﻒ ﻓ ﻔ ﻕ ﻖ ﻗ ﻘ ﻙ ﻚ ﻛ ﻜ ﻝ ﻞ ﻟ ﻠﻡ ﻢ ﻣ ﻤﻥ ﻦ ﻧ ﻨ ﻩ ﻪ ﻫ ﻬ ﻭ ﻮ ﻯ ﻰ ﻱ ﻲ ﻳ ﻴ ﻵﻶ ﻷ ﻸ ﻹ ﻺ ﻻ ﻼ ﬠ שׁ שׂ שּׁ שּׂ אַ אָ אּ בּ גּ דּ הּוּ זּ טּ יּךּ כּ לּ מּ נּ סּ ףּ פּ צּ קּ רּ שּ תּ וֹ בֿ כֿ פֿ ﭏְ ֱ ֲ ֳ ִ ֵ ֶ ַ ָ ֹ ֻ ּ ٣٤٥٦٧٨٩ % ٫ ٭ پ چژ ک گ ی ە۰۱۲۳ ۴ ۵ ۶ ۷۸
———————-
□ ▪ ▫ ▬ ▲ ► ▼ ◄ ◊ ○ ● ◘ ◙ ◦ ☺☻ ₪ ♀ ♂ ♠ ♣ ♥ ♦ ♪ ♫       ! ↔ ↕ ↨ ∂ ∆ ∏ ∑ – / · √ ∞ ∟ n ∫ ک ≈ ≡ ≤ ≥ ⌂ ⌐ ⌠ ⌡─│┌┐└┘├┤┬┴┼ ═║ ╒╓ ╔ ╕ ╖╗╘╙╚ ╛╜╝╞╟╠╡╢╣╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬ ▀ ▄ █ ▌ ░ ▒ ▓ ■ ´ ، ·
———————-
Lan aLi İngiliz Anahtarını Getirsene Msn Yeni Sürüm İstiyo
Anne yinemi msn’nin üstüne dantel koydun
Aaa msn’me su Kaçmıs.Çalısmıyo
Sevdiğimi Msn ler ALmış Ben yanmıyımda Kimler Yansın
Dur Şu Msn’nin Bi Tozunu Alayım
Mutluluk bile Acı Veriyor,Çünkü SoNu Var BiLiYoRum
Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!…
˙·٠٠•● Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok˙·٠٠•●
Bir Gün kucuk bir kus ucmak istermis annesi yaninda olmadıgı bir vakit. Ativermis kendini yüksekten asagiya tam yere düserken….
Aşk:cennetle cehennem arası işleyen trende mevsimlik bir bilet…
Yasamak hiç Bu KaDaR agıR GeLMeMisTi
˙·٠٠•● ˙·٠٠•● BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR’ıM HaT SaFhAdA
Bir papatya istiyorum, seviyormu sevmiyormu demek icin, sevmiyor cikacaksa yapraklari hic bitmesin…
Bu kader seni benden aldı seni benden caldı birkere sevdim hayatta oda seninle bitti artık elveda aşklara elveda yıllara…
˙·٠٠•● Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..˙·٠٠•●
Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir :}
˙·٠٠•●Bir ipte bin cambaz oynar..deliler akil satar.. : )˙·٠٠•●
Hersey Biter…Su Taşı,Güneş Suyu, Zaman Güneşi,Aşk Zamanı,Söz Aşkı,Ben Sözü..
İcimi kanatan özlemlerle yaslanip, sonra da sessizce gitmeliyim bu dünyadan
Sen Benim Yanımda Olmadın 1 Saat Bile Olsa bunamı Sevmek Diyosun Heyyy Yalan Dünya
(#)Ölüm Bile Sıcak Gelir İnsana Cehenneme Gidecegini Bildikten Sonra(#) |Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !
| Simdi Gidiyorum Sana Son Sozum Elveda!|Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !
˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●
Eğri Olsam Yay Gibi Elde Tutarlar Beni. Doğru Olsam Ok Gibi Yaban’a Atarlar Beni..
Bak Dostum Yasamayı Öğren Ellerinle Tut Gözlerinle Gör Hayatınla Savas !…
|ъцґДќ| זּ ۩ †маѓїјцапа † ۩ זּ
˙·٠٠•●Ben maviye sonsuz bir anlam yükledim, seninle ilgisi yok…  ·٠٠•●
† маѓїјцапа † | ßèи ßιқтιм аŕтιқ ] : Gіdiџогцź ōĿцмé…џоĿсцĿцқ мéźåřå…
ŠęηΐηĽę¬ĩŁķ¯Đĕƒâ¯ŐŁŭγσЃù쫧ąŊã|
Başka bir bilgisayardan Messenger’da oturum açtınız.Yeniden oturum açmak için buraya tıkla
Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…
Seviyorum DeLü Gibi öLüMüNe YaSıyorum AcıSını BiLe BiLe SeVaBıNı GüNahıNı CekiYoRum….
Gülüşüne Bir un Sıksa Da Ölüm, Unutma;Umuda Kurşun İşlemez Gülüm!
Aşkın Bir klavye Gibi Bastıkca Seni Hatırlıyorum…
Günsy = yalan herzmn dogru kacamaktir
˙·٠٠•● Her Ask bir mavi Masal..anlatilmayan ●•٠٠·˙•
BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe Fuck yoU
Genç Cılgın DeLü Sapik birsEyim Yaaa aaaaaaaa Manyaqmıyım ne cici &Seker Cocuk Burak
Ağladım göz yaşlarım döndü denize Ben derdimi kimseye söyleyemedim, kurşunlara gelirken arka mahallede, düştümde yerlere bir of.
˙·٠٠•● Kamasti Gözlerim bu Bedenim hep savasti Gölgemin arkasinda Görkemim kaldi..●•٠٠:
˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠
˙·٠٠•● Seninle dogmusum Sensiz ölemem..Dünyayi verseler yine vazgecmem ..●•٠٠
¤ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe… ░░▒▓███►ஐ ๑블๑
Das Passwort meines Gehirns und Herzens lautet Deniz = kalbimin ve beynimin Tek Sifresi Deniz.
HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Bir Cinayetim şimdi…
———————-
, ,
/( )
_/ /
/_ _
| > (_ ^ _)
/`|IIIIII|/`
___/ /
----------------------
Anne yinemi msn'nin üstüne dantel koydun
[ /BuraX] {heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}
[̲̅M̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅r̲̅] [̲̅i̲̅] [̲̅j̲̅] [̲̅u̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅n̲̅] [̲̅a̲̅]
Burak Öldü Diye Sela Vermişler Ölen Hayvan İmiş Aşıklar Ölmez!
Gencliğim Kuş Olup Uctu Elimden Mutluluk Sözcügü Düştü Dilimden Küllerim Savruldu Yıllar Önceden Sana Verilecek Sevgi Yok Bende
Agladıgımı Kimseye Söyleme Anne Onlar Beni Kral biliyor Kızdımı Dünya’yı Yıkar Biliyor. Agladıgımı kimseye Söyleme Anne Onlar Bir kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!...
»--(¯`v´¯)-»
~••.•´¯ `•.••~
† ™ ƒ
(_.•°•._.•°•._. ͧÍM ._.•°•._.•°•._)
((¯¨¤» ͧÍM «¤¨¯))
»¦« ͧÍM »¦«
((¯`»._.«¦¤¦ ͧÍM ¦¤¦»._.«´¯))
ºº»«ºº ͧÍM ºº»«ºº
(¯_/¯`¤´¯×< ͧÍM >/ׯ`¤´¯_/¯)
(¯`•.(¯`•. ͧÍM •´¯).•´¯)
((¯`»¦«´¯)) ͧÍM ((¯`»¦«´¯))
_(¯`•.____(¯` ͧÍM ¯)_____.•´¯)_
(¯`•»¤¦¤«•´¯) ͧÍM (¯`•»¤¦¤«•´¯)
«§»}¦{«[ ͧÍM ]»}¦{«§»
((¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯ ͧÍM ¯`•.¤¥§¦§¥¤.•´¯))
____(¯` ͧÍM ¯)____
.•´¯`•»«* ͧÍM *»«´¯`•.
(¯`•._.•[ (Buraya msn Ismi) ]•._.•´¯)
¨°o.O (Buraya msn Ismi) O.o°
×÷•.•´¯`•)» (Buraya msn Ismi) «(•´¯`•.•÷×
• ••^v´¯`×) (Buraya msn Ismi) (×´¯`v^•• •
,.-~*’¨¯¨’*•~-.¸-(_ (Buraya msn Ismi) _)-,.-~*’¨¯¨’*•~-.¸
Oº°‘¨ (Buraya msn Ismi) ¨‘°ºO
- – –^[ (Buraya msn Ismi) ]^– – -
••.•´¯`•.•• (Buraya msn Ismi) ••.•´¯`•.••
`•.¸¸.•´´¯`••._.• (Buraya msn Ismi) `•.¸¸.•´´¯`••._.•
(¯`•._) (Buraya msn Ismi) (¯`•._)
¯¨’*•~-.¸¸,.-~*’ (Buraya msn Ismi) ¯¨’*•~-.¸¸,.-~*’
•´)› (Buraya msn Ismi) ‹(`•
.-~•*’˜¨¯`•¸ (Buraya msn Ismi) ¸•`¯¨˜’*•~-.
¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ (Buraya msn Ismi) ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸
׺°”˜`”°º× (Buraya msn Ismi) •._.•´¯)
—¤�E`[¤ (Buraya msn Ismi) ¤]´)÷¤—
••¤(`×[¤ (Buraya msn Ismi) ¤]×´)¤••
•´¯`•*» (Buraya msn Ismi) «*•´¯`•
]¦•¦[ (Buraya msn Ismi) ]¦•¦[
`•.,¸¸,.•´¯ (Buraya msn Ismi) ¯`•.,¸¸,.•´
[`•.] (Buraya msn Ismi) [.•´]
(`•.•• (Buraya msn Ismi) ••.•’)
•´¯¥¯`• (Buraya msn Ismi) •´¯¥¯`•
•^v^–[ (Buraya msn Ismi) ]–^v^•
••´¯°• (Buraya msn Ismi) •°¯`••
•°¯`•• (Buraya msn Ismi) ••´¯°•
§.•´¨’°÷•..× (Buraya msn Ismi) ×,.•´¨’°÷•..§
]|I{•——» (Buraya msn Ismi) «——•}I|
•]••´º´•» (Buraya msn Ismi) «•´º´••[•
𺰘¨ (Buraya msn Ismi) ¨˜°º�E
׺°”˜`”°º× (Buraya msn Ismi) ׺°”˜`”°º×
.•´¯`•-> (Buraya msn Ismi) <-•´¯`•
<º))))><.•´¯`•. (Buraya msn Ismi) ¸.•´¯`•.¸><((((º>
- -¤--^] (Buraya msn Ismi) [^--¤- -
~²ºº²~ (Buraya msn Ismi) ~²ºº³~
._|.<(+_+)>.|_. (Buraya msn Ismi) ._|.<(+_+)>.|_.
..|..<(+_ (Buraya msn Ismi) _+>..|..
-•=»�E=•- (Buraya msn Ismi) -•=»�E=•-
•°o.O (Buraya msn Ismi) O.o°�E
+*¨^¨*+ (Buraya msn Ismi) +*¨^¨*+
بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Ŷāŕ Ĕłłĕŕĩή Νĕŕđĕ Ŷά ßĕńĩđĕ Gôtũŕ Ŷãđã Gîtmĕ
Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden
Orada olduğunu biliyorum
Düzeyli bir sohbete var msn ?
Polat alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik
Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarıda/Elim telefonda/Kalbim çevrimdışı
Msnevler
Bill Gates'e uzanan eller kırılsın
Zenci mahallesindeki solaryumcu
Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?
Aşk bir sabunsa kopurt beni pakize
Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...
Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.
Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "
Errorla mücadele
Sonunda şans bana da güldü ama g*tüyle (!)
Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."
Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.
Msn 'den gelen adam
Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları
Nickneyime
Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.
[Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]
Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.
Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim…
Caresiz kaldiginizda bilin ki tek care yine kendinizsiniz…!
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz…!
Ayakta olmek diz ustu yasamaktan daha cok onur vericidir…!
Akilli olanlar sebepler konusunda tartisirlar.Ama nihai karari sonucta surekli aptallar verir…!
Kelimelerin gucunu bilmiyorsan insanlarin kuvvetini asla tahmin bile edemezsin…!
Hayatta en aci sey ;Insanoglunun yasam surecindeki kacirmis oldugu firsatlardir…!
Kucuk seylere gereginden cok onem verenler , elinden buyuk is gelmeyenlerdir
Hepimiz hayatin kisaligindan söz ederiz de, bos geçen zamanimizi
nasil kullanacagimizi bilmeyiz
Böcek olmayi kabullenenler, ezilince sikayet etmemelidirler.
Askin ilk solugu mantigin son solugudur.
Düsünceniz ne ise yasaminizda odur, yasaminizin gidisini
degistirmek istiyorsaniz düsüncelerinizi degistiriniz.
Yasamimizda isledigimiz hatalarin cogu dusunmemiz gereken yerde
hissetmekten,hissetmemiz gereken yerde dusunmekten ileri gelmektedir.
Eger çok kisa bir süre sonra öleceginizi biliyorsaniz ve tek bir telefon konusmasi
yapmaya zamaniniz varsa, kimi arar ve ona
neler söylerdiniz? Öyleyse neyi bekliyorsunuz ?
Konusmak ihtiyac olabilir, ama susmak bir sanattir…
Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz…
Karanliklara sitem edecegimize hepimiz bir mum yaksak, karanliklar aydinliga donerdi..
Gomlegin ilk dugmesi yanlis iliklenince digerleri de yanlis gider.
Yarin bambaska bir insan olacagim diyorsun. Niye bugunden baslamiyorsun?
Felaketin bir iyiligi varsa oda ha dostlarimizi tanitmasidir..!
Eger bir yerde küçük insanlarin büyük gölgeleri olusuyorsa orada günes batiyor demektir
Geçmise dönük keskelerle yasamaktansa, gelecege dönük belkilerle yasamayi tercih ederim.
Nefsini sabretmeye alistirabildiysen ona zaferlerini müjdele…
Gerçek ilerleme ilerici olmaktan degil, ilerliyor olmaktan meydana gelir?
Insanlar sizden elestiri isterler; ama duymak istedikleri övgüdür.
Akýl susunca düsünce durur, düsünce durunca, hareket durur, hareketsizlik, çürümenin
esigidir.
Hayati seviyorsaniz, zamaninizi bosa geçirmeyin. Çünkü zaman hayatin
ta kendisidir.
Her zaman dogruyu söyle; ne dedigini hatirlamak zorunda kalmazsin.
Bugün halledemedigimiz bir sorunun nedeni, dün onu dogru yapmak için zaman ayirmamis
olmamizdir.
Yasam geriye bakarak anlasilir, ileriye bakarak yasanir.
Yetenek denen armagan, ihtiras, yani basari arzusu ile birlestiginde öyle bir yogunluk
kazanir
ki, dünyada hiçbir güç onu durduramaz.
Dostu da severim düsmani da. Çünki dost gücümü, düsman ise ödevimi
gösterir.