Tikkiy Takılalım Dedik ya Kro Apache Olalım Demedik

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Bu nedir arkadaş ya. Biz ne demitik Tikkiy olmak farklılık ister tikkiy olmak özen ister,. Yeri geldi tiki takılan arkadaşlarla dalga geçdik oldu mu bu şimdi ben haksızlık etmişim kardeşim. Kro Apaci diye bi kavram çıktı bu seferde. Yandaki şekil niye bu kadar yakındığımın göstergesi gibi duruyor zaten. Adamlar kendilerini aşmış ya. Apaci ne demek arkadaşim bana açıklayacak bırı varmı ? Benim bildigim Apache triad var o da web sitelerine local host olarak kullandıgımız bi püsürük :D . Yok ya sen yanlış biliyorsun diyen vatandaş gel yaz işte al sana yer yorum yaz diyo yazıyı okursun altına sende yorumunu eklersin ister eleştir ister katıl o senin bileceğin iş ben yazmış mıyım yazmışım o kadar. Yav kro işte ne beklersin. Bazısı para var emme bi bok yapamaz bazısı ise açlıkdan nefesi de koksa elinde iPhone ayagında çakma Adidas üstünde yine çakma olmak şartı ile genellikle Maltepe collection :D saçlar o biçim kızlar bakıyomu bakmaz olur mu bakıyorlar :D Ama o karizma kızla konuşmaya başladığı anda yada yaptığı tip tip haraketlerden dolayı eksilerde sürünmeye mahkum bi stil. Bu krolardan çok bile bahsettik yaw. Ama şunu özellikle belirtiyorum haksızlık yapmışım Tikkiy arkadaşlar gerek giyimi gerek konuşmaları ile yine number one


Söze gerek var mı kızlar yorumlar sizde ;)