Bu başlıkdan sonra sizce bu günüm nasıl başlamış olabilir. ? Tabikide
+ Ha siktir.! Gerçekdenmi canım
- Evet. Gec gelicekmiş. 1 Saat felan sabah gelirsin kahvaltı yaparız. (Geçen gün kızılayda asansör asansör gezdik ya ondan bu sitem)
+ Tamam aşkım Güven Parkda bulusalım beraber gecerız olur mu?
- Olur Aşkım...

İnsan bu konusmadan sonra hıc kalkmadıgı saatlerde bile kalkabılıyor. Buna emın olun. Ama bunu bi siteme cevirecek olan olaylar daha burodan ıcerıye gırınce başladı. Cumartesı gunu yanı bu gun ve ne tesadufse her cumartesı temızlık yapan sevgılım temızlık yapacam dıyerek başladı temizlige. Ben yanasdım ama nafıle temızlık yapacak arkadas.
İşin trajıkomık tarafı da bundan sonra başladı. Temızlık yaparken bende bos durmayım sabahın korunde cıkdık geldık barı bı cay demleyelım de kahvaltı yapalı dedık. Kahvaltıyı hazırlarken oyalanmakdan mutfakda kök salacakdım. Neyse temızlık ve benım kahvaltı surem arasında baya oynayacagını farkettım ve yarıda bırakıp askım sen devam edersın ben cayı koydum gerısını sen yap dedım. Saat : 9:35 Benım titiz sevgılım hala temızlıkle ugrasıyor. Köşe bucak temızlık yaptıkdan sonra da hadı su kahvaltımızı da yapalım dedı. Saat: 10: 15 ve benım hayallerımın yıkıldıgı an. Kapı caldı 5. katta oldugumuz ıcın 4 dakıkalık bı sure var gırısden büroya gelmesı. sevgilimin belınden sarılıp ıcden bı opucukle degerlendırdım. Bundan sonrası da bıldıgın elızabet durumu zaten saat : 1 oldu amk hala ben bılgısayar bahanesıne burodaım ne kadar bılgısayar varsa bakımını bıtırdım. ama hala patronu olacak adam cıkmadı. Bu gun böyle bıtmemelı ,. Yoksa 2012 boyunca hep böyle gıder :D Batıla bak sadece sıkımden konularda kullanıyorum ya neyse. Adam yandan yandan bana bakıyor. Acaba nıye gıtmedı daha bıtmedı mı ısı dıye. Ama bende o goz var mı bu gun yılbası sevgılımı alıp da gıderım arkadas yada sen gıt bız 1 saat sonra cıkarz. Lan burayı da neyle ısıtıolarsa ıbneler kıcım pişik oldu koltugu sevmedı kıcım heralde :D.
Neyse adam cok kıl bakıyor. bu gunun sonunu gece yazmaya devam ederım artık. Benı ızleyen ve okuyan hele de bu saçmalıklarımı buraya kadar okumusda su son cumlelerı okurken gulumseyen arkadasım sagol. senın de basına böyle bır olay gelmesın ıns. Herkeze şimdiden iyi yıllar ıleleyen satlerde gorusuruz.
READ MORE

Tİkkiyler askına

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Kafam şu an bi milyon. Yınede yazıyorum. seviyorum lan! :D tabı bu sozlerı yazmak ıcın ne gıbı bı sebep lazım tabıkı bı kız. Kızsan erkek lazım. bu 3. kez aldıgım bı teklıf her zaman gerı cevırdıgım ama en sonunda ne onun ne benım dayanabıldıgım bısey. Asuk olmak. Gözlerin birbirine anlık teması, dudakların ve vücudun.
Bundan sonrası corap söküğü gibi gelir zaten. Bizimkisi ne mecnun leyla ıcın çölleri geçmesi ne ferhatın şirin için dağlari delmesi. Bizimkisi bir gözyası ugruna dnyaya kafa tıtması. Bugun basladı ne zaman seLamız verılırse bıter ! Herkeze ıyı gecler.
G.g.p
READ MORE
Merhaba Arkadaşlar bu gun sizlerle yine bnım olan bi siteden bahsedicem. www.iphoneblackberry.tk adresinden  iPhone 2, iPhone 2S, iPhone 3, iPhone 3S, iPhone 4, iPhone 4S İOS Güncellemeleri Uygulamaları ücretsiz olarak ındırebılırsınız. Blackberry Kategorısınde Tüm Blackberry modellerinin tanıtım videolarını unlock simlock nasıl acılır uygulamalı ve resımlı olarak anlatımlarını bulabılırsınız. Site dili İngilizcedir. Translateden Türkçeye cevirdiğinizde herhangı bir anlam bozuklugu ıle karsılasmazsınız.
Herkese İyi Günler .

G.g.p Facebook'dan Takip Edebilirsiniz.
READ MORE

2012 Yılı Tikkiy Saç Modelleri İçin Yeni Bir Yıl

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Merhaba bu yazıyı okuduguza göre sizde kafanızda duran süreklı aynı olan saç modelınızden sıkılmıs ve ınternette araştırma yapmaya baslamıs arkadaslardan bi kac mılyonundan birisiniz. :D
Öncelikle kendi saç modeliniz ile aşağıda verecegım saç modelleri arasında bir karsılastırma yapmanızı ıstıyorum. Eger saç modelınızde bı anormallık yok ve yenı yıla uygunsa bence saç modelınızı hıc degıstırmenıze gerek bıle yok. Ama eger kendı saç modelınızı cok klasık goruyor ve sadece yenı bı yıla gırmek degıl kendınızı de yenı yılda  yenı bır ınsan olarak ımajınız olsun gıyımınız olsun yenılemek ıstersenız kendınıze ıyı bı yer sectınız demekdır. Tikkiy kavramında olan dık saçlar eskısı kadar tutmuyo arkadaş. Tutuyo dıyen varsa bılemem ama bence artık kızlar hep aynı erkeklerden görmekden bıktılar. Şimdi Resime bakıyoruz ve resımdekı ıle kendımızı degıl sadece saçları kıyaslıyoruz. :D
READ MORE
2012 yılının saç trendleri yavaş yavaş kendini oluşturmaya başladı. Yeni yılda erkek saç modası geniş bir yelpazeye sahip. Kısa ve dalgalı saçlar ön planda duruyor. Ayrıca orta uzunluktaki saçlar da yeni yılda trendler arasında olacak.

2012 erkek saç modelleri;


















READ MORE

Türbanlı Özenti Gençlık

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Gençler her yerde aynı.Türbanlıda olsa, açıkda olsa bütün gençlik aynı Biraz önce rastladığım ….bu konu çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim.Resimleri görünce ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaksınız.Bu resimler sözde Arap ülkesinde yaşayan bir genç kızın cep telefonundan alınmış.Ne kadar doğru bilmiyorum ama resimler acayip komik.Verdikleri pozlar bizlerde ki kızların verdikleri pozlardan hiç farklı gelmedi bana

İşte özenti gençlik :




READ MORE

Benimo Çılgınlıgı

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Okurlara merhabalar. Hacı bu "Benimo" reklamları çok tuttu tutmasına da adamlar satıslardakı dususlerı dengelemek ıcın ınternettekı ınsanlardan tabıkı belese reklam fıkırlerı ıcın kendı sıtelerı olan www.butaktıktutar.com sıtesınden kendılerıne "Benimo" taktıgını yazıp paylasmasını ıstemekle kalmamıslar bı de tv ye reklam vermısler. Reklamı bu gun fark ettım. Bunu deneyecek olan var mı arkadaslar var ıse kendınıze ıı bakın Adamlar bedavaya aldıgı parlak beyınlerdekı fıkırlerı kendı cıkarları ıcın kullacaklar. Siz kendı kendınıze yada arkadaslar arasında kendı yazdıgınız  "Benimo" taktıgının reeklam fılmını tv de reklamlarını gorursenız ve bunu ben yazdım dersenız arkdaslarınızın tepkısını sızınle paylasmak ıstıyorumç
Siz : Lan bu benım sıteye gonderdıgım taktık degıl mı. ?
Arkadas: Hangısı ? (Türklerde soruya soruyla cvp vermek adettendır zaten. Helede ıkı erkek konusurken bu daha fazla tekrarlanır. :D )
Siz : Aha ya oğlum kör müsün benım sıze anlattıgım benımo taktıgı
Arkadas: La bı sıktır gıt ya !! :D

Zaten bunları duydukdan sonra ısrar etmek gıbı bı sansınız yok.
ne demısler bu hayatta en rahatlatıcı cumle Siktir et! :D
bundan baska bısıy varmı ? Tabıkıde yok.
Zaten varsada amk SikTir Et!!! :D
READ MORE