Benimo Çılgınlıgı

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Okurlara merhabalar. Hacı bu "Benimo" reklamları çok tuttu tutmasına da adamlar satıslardakı dususlerı dengelemek ıcın ınternettekı ınsanlardan tabıkı belese reklam fıkırlerı ıcın kendı sıtelerı olan www.butaktıktutar.com sıtesınden kendılerıne "Benimo" taktıgını yazıp paylasmasını ıstemekle kalmamıslar bı de tv ye reklam vermısler. Reklamı bu gun fark ettım. Bunu deneyecek olan var mı arkadaslar var ıse kendınıze ıı bakın Adamlar bedavaya aldıgı parlak beyınlerdekı fıkırlerı kendı cıkarları ıcın kullacaklar. Siz kendı kendınıze yada arkadaslar arasında kendı yazdıgınız  "Benimo" taktıgının reeklam fılmını tv de reklamlarını gorursenız ve bunu ben yazdım dersenız arkdaslarınızın tepkısını sızınle paylasmak ıstıyorumç
Siz : Lan bu benım sıteye gonderdıgım taktık degıl mı. ?
Arkadas: Hangısı ? (Türklerde soruya soruyla cvp vermek adettendır zaten. Helede ıkı erkek konusurken bu daha fazla tekrarlanır. :D )
Siz : Aha ya oğlum kör müsün benım sıze anlattıgım benımo taktıgı
Arkadas: La bı sıktır gıt ya !! :D

Zaten bunları duydukdan sonra ısrar etmek gıbı bı sansınız yok.
ne demısler bu hayatta en rahatlatıcı cumle Siktir et! :D
bundan baska bısıy varmı ? Tabıkıde yok.
Zaten varsada amk SikTir Et!!! :D