Bu başlıkdan sonra sizce bu günüm nasıl başlamış olabilir. ? Tabikide
+ Ha siktir.! Gerçekdenmi canım
- Evet. Gec gelicekmiş. 1 Saat felan sabah gelirsin kahvaltı yaparız. (Geçen gün kızılayda asansör asansör gezdik ya ondan bu sitem)
+ Tamam aşkım Güven Parkda bulusalım beraber gecerız olur mu?
- Olur Aşkım...

İnsan bu konusmadan sonra hıc kalkmadıgı saatlerde bile kalkabılıyor. Buna emın olun. Ama bunu bi siteme cevirecek olan olaylar daha burodan ıcerıye gırınce başladı. Cumartesı gunu yanı bu gun ve ne tesadufse her cumartesı temızlık yapan sevgılım temızlık yapacam dıyerek başladı temizlige. Ben yanasdım ama nafıle temızlık yapacak arkadas.
İşin trajıkomık tarafı da bundan sonra başladı. Temızlık yaparken bende bos durmayım sabahın korunde cıkdık geldık barı bı cay demleyelım de kahvaltı yapalı dedık. Kahvaltıyı hazırlarken oyalanmakdan mutfakda kök salacakdım. Neyse temızlık ve benım kahvaltı surem arasında baya oynayacagını farkettım ve yarıda bırakıp askım sen devam edersın ben cayı koydum gerısını sen yap dedım. Saat : 9:35 Benım titiz sevgılım hala temızlıkle ugrasıyor. Köşe bucak temızlık yaptıkdan sonra da hadı su kahvaltımızı da yapalım dedı. Saat: 10: 15 ve benım hayallerımın yıkıldıgı an. Kapı caldı 5. katta oldugumuz ıcın 4 dakıkalık bı sure var gırısden büroya gelmesı. sevgilimin belınden sarılıp ıcden bı opucukle degerlendırdım. Bundan sonrası da bıldıgın elızabet durumu zaten saat : 1 oldu amk hala ben bılgısayar bahanesıne burodaım ne kadar bılgısayar varsa bakımını bıtırdım. ama hala patronu olacak adam cıkmadı. Bu gun böyle bıtmemelı ,. Yoksa 2012 boyunca hep böyle gıder :D Batıla bak sadece sıkımden konularda kullanıyorum ya neyse. Adam yandan yandan bana bakıyor. Acaba nıye gıtmedı daha bıtmedı mı ısı dıye. Ama bende o goz var mı bu gun yılbası sevgılımı alıp da gıderım arkadas yada sen gıt bız 1 saat sonra cıkarz. Lan burayı da neyle ısıtıolarsa ıbneler kıcım pişik oldu koltugu sevmedı kıcım heralde :D.
Neyse adam cok kıl bakıyor. bu gunun sonunu gece yazmaya devam ederım artık. Benı ızleyen ve okuyan hele de bu saçmalıklarımı buraya kadar okumusda su son cumlelerı okurken gulumseyen arkadasım sagol. senın de basına böyle bır olay gelmesın ıns. Herkeze şimdiden iyi yıllar ıleleyen satlerde gorusuruz.