Tİkkiyler askına

Posted by ByGOGO On 0 yorum
Kafam şu an bi milyon. Yınede yazıyorum. seviyorum lan! :D tabı bu sozlerı yazmak ıcın ne gıbı bı sebep lazım tabıkı bı kız. Kızsan erkek lazım. bu 3. kez aldıgım bı teklıf her zaman gerı cevırdıgım ama en sonunda ne onun ne benım dayanabıldıgım bısey. Asuk olmak. Gözlerin birbirine anlık teması, dudakların ve vücudun.
Bundan sonrası corap söküğü gibi gelir zaten. Bizimkisi ne mecnun leyla ıcın çölleri geçmesi ne ferhatın şirin için dağlari delmesi. Bizimkisi bir gözyası ugruna dnyaya kafa tıtması. Bugun basladı ne zaman seLamız verılırse bıter ! Herkeze ıyı gecler.
G.g.p