İşte benim hedef kitlem bu kızlar, boynundan öpülmeyi sevenler.

Orkidem, dün bana, "İlk öpüşünü hiç unutmayacağım," dedi.
Ben unutmuştum bile, "Nasıl öptüm ki?" diye sordum.
"Arkadan yaklaşıp ensemi belli belirsiz öptün, içim havalandı," dedi.

Eşek herif, bir puan kazanmışsın, üzerine yatsana! Yok, olmaz. Hemen işi sulandıracam, huyumdur, çenemi tutamam. "Klasik numaramdır," diye cevapladım.

İlk gençliğimden beri bir kızı öpmeyi en sevdiğim yerdir ensesi. Özellikle arkadan yaklaşmış ve hafifçe omzundan tutmuşsam. Nerede ve ne zaman görmüştüm de kendi fantazim haline getirmiştim ve bu sürprizimin hoşlarına gideceği kanısına varmıştım, hatırlamıyorum.

Evet, arkasından yaklaşıp küçük ve hafif, belli belirsiz bir öpücük konduracaksın ensesine, ve bu öpücüksüz yaşamak istemeyeceksin, hiç bir zaman.